2010


Jag är glad för jag hittade två himla fina jackor idag. Skulle vilja lägga ut dom här på bloggen om det inte vore för att jag lyckats tappa bort min kamera, men det var inte de det här inlägget skulle handla om utan jag tänkte skriva mina nyårslöften. Mest för min egen skull så kan jag gå tillbaka och kolla om jag höll dem.

So here we go.

1. Lära mig att tycka rödvin är gott.
2. Ringa till mamma varje dag.
3. Skaffa en man.
4. Lära känna nya människor.
5. Köpa en chanel väska.
6. Inte vara så beroende av pappas plånbok.
7. Göra en visit i Stockholm.
8. Införskaffa en kobra telefon.
9. Sluta klanka ner på mitt utseende.
10. Klä mig fint varje dag.
11. Vara lycklig.
12. Börja skriva lite mer.
13. Bli mer miljövänlig.
14. Besöka något annat land.
15. Skaffa ett fadderbarn.
16. Baka och laga mer mat.
17. Vara mer häslosam.
18. Göra en visit hos mamma.
19. Gå ut med syrran för första gången.
20. Bli bättre på franska.
21. Berätta för mannen i mitt liv att jag är hemligt förälskad i honom.
22. Klä mig varmt så jag slipper frysa jämt.
23. Ta körkort.
24. Prova snus.
25. Köpa en matta.
26. Införskaffa en massa nya converse
27. Sluta röka vid nyktra tillfällen.
28. Inte ta någon fögivet.
29. Bli kung på att hånga.
30. Dricka mycket vatten.

Kommer säkert på fler i efterhand.

Kommentarer
Postat av: Lovis

FANTASTISKA löften!



skaffa en man är ett livsuppdrag

2010-01-16 @ 17:02:02
URL: http://somlighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0