choses qui sont chères à mon coeur


pic: kobran

blåbärsmuffins. pussar på pannan. nya skor. män med lockigt hår. fräknar på axlarna. doften bakom öronen på fina män. flasköl. ringar. nytvättade kläder. manliga händer. julliet, min andra halva. engångskameror. min mamma som jag träffar allt för sällan. att dansa. fina underkläder. att vakna bredvid någon man tycker om. fint väder, eller doften efter det ha regnat. att pussas med någon som precis har rökt. rosetter i håret. dimmiga diskotek. att dansa. dricka te med fina vänner. att sitta i fönstret och titta på regnet. kinamat. människorna jag jobbar med. klänningar. jeansshorts.

Kommentarer
Postat av: Caci

Nice pic! kobran me like. helt nystartad blogg? =)

2010-01-11 @ 16:52:45
URL: http://socaci.blogg.se/
Postat av: lovisa

vilka charmiga strumpisar ni har, hela högen! tack så jättemycket för din kommentar hos mig. du skriver jättebra du också!

2010-01-11 @ 23:54:50
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0