une amour peu, oui s'il vous plaît

igår när jag och julliet hade ätit upp pizzan, druckit upp colan och sett klart filmen så tog vi på oss skorna och gick ut och dansade. dansade hela natten. klockan halv sex imorse trillade vi in i lägenheten och somnade i en hög på soffan. men ni skulle ha varit med, jag träffade den finaste mannen på länge. Han pratade knacklig franska, fast han var en riktig hejjare på engelska. vi pussades hela natten, tills solen började gå upp och vi gick åt olika håll. lockigt hår och han rökte sådär fint, men cigaretten löst i mungipan. det är så fint när man kan dämpa sin söndagsångest med att dansa hela natten med sin bästa vän. fast att dansa i doc martens är dock ingen rekomendation.


idag har jag cravings, som vanligt, men efter en pojke att dela mitt liv med. inte bara en pojke man kan pussa på inne på dimmiga diskotek, utan en som man kan spela tv spel med, eller äta glass direkt ur kartongen med. En pojke att sova bredvid, som gör det lite varmare dom där kalla vinternätterna. en som vet att jag tycker om pussar på nyckelbenen och som köper med sig sushi hem på fredageftermiddagarna. och så ska det pirra i magen så fort man tittar på honom, en sådan pojke skulle jag vilja ha allt. det har varit för många discohångel på senaste tiden.
fast finaste av allt vore det om julliet kunde flytta in.
puss.


Kommentarer
Postat av: johanna

sv: tackar :)



vad fint du skriver! känns väldigt ärligt och från hjärtat :)

2010-01-11 @ 19:28:27
URL: http://helloyoyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0